دوستان
دوستان، آشنایان و ناشناسها
ناشناس برای تو، البته. من میشناسمشان.
و یا نابغهاند یا ابله یا هیچکدام یا هر دو. خلاصه، چیزی شبیه بشریت، اما در مقیاس کوچک. یا شاید بزرگ، همیشه قاتی میکنم، احتمالاً عمداً.
دوستان
ناشناس برای تو، البته. من میشناسمشان.
و یا نابغهاند یا ابله یا هیچکدام یا هر دو. خلاصه، چیزی شبیه بشریت، اما در مقیاس کوچک. یا شاید بزرگ، همیشه قاتی میکنم، احتمالاً عمداً.